Posts

Showing posts from February, 2010

Sunway lagoon UMT

Image
pagi jumaat tu pi pantai tok jembal..picnic and main ombak..hahaha.. nak release tension sebelum btol2 tension..haha sekarang nie busy tol dgn asgn dn test..blum msk final exam lagi..sadis tol la.. tapi xpe..yg pntg bulan 4 nie balik umah..hahaha

best tau! kitaorg penat gelak and kena belasah oleh ombak..haha dahsyat tol..tak sempat nak pi tengah ckit da kena tolak oleh ombak..ciap boleh tenggelam lagi...tolong! tolong! haha..nasib baik tak lemas btol2 kalo x sure masuk paper first page..haha..4 sekawan mati lemas kat pantai tol jembal..tragik sungguh..nasib baik semua masih selamat dan bernyawa lagi..bab xda sorg pn yg pandai berenang..hehe



pastu kitaorg main buaian kat taman permainan yg da ciap ckit..pantai nie da lain tau..banyak pembangunan berlaku..x best tol..pantai nie milik student2 UMT je..huhu

Jom lawat Ganu!

Image
nak isi masa lapang yg ada kena la wat lawatan kan? hehe..  sj nak kenal Ganu dgn lbi dekat..ceh! tragis sungguh plak..kakaka
citenya bmula gini..hari sabtu mggu2 yg lepas kitaorg pi wat rombongan ala2 pelancong gtu..nasib bek xda sorg pn org ganu yg ikut,,hehe..aku la jd pemandu pelancongnya yg sure mmg x layak pnya.. first2 kitaorg pi pulau duyong..x jmpa duyong pn..huhu mmg xda duyong pn kt situ...dn yg lg pelik x mcm pulau pun..huhu pelik tol la asal bg nm mcm tu..huhu..tp tmpat tu mmg tkenal dgn pembuatan kapal2 yg besar2..walaupn tmpt dia x lawa sgt tp ok la..pemandangan pn x cantik gak..tp kitaorg pi pn bab suka2 jew..hehe nie la gmbr2 kat tmpt tu..kapal dia mmg besar...kalo x caya p sendiri tgk k! hehe
pastu kitaorg pi muzium plak..haha..adk kwn kata kitaorg mcm bdk2 sekolah je pi muzium sgala..yay..best apa pi muzium..disitu la sejarah bermula.. sejarah nenek moyang dulu kala..dpt tgk benda2 yg da x pakai lg zaman skrg..gmbr2 org dulu2..comey apa..hehe muzium dia cantik o..n…

Andai - by Sherry

Andai derita itu milikku Aku redha
Andai kecewa itu pengajaran buatku Aku pasrah
Andai sepi itu temanku di sini Aku akur
Andai kerinduan itu mengingatkan aku pada mereka Aku beryukur Kerana kerinduan itu adalah anugerah terindah
Andai jalan hidup ku penuh liku dan duri Ku mohon ya Allah Jangan sesatkan aku dalam terang cahayaMu Jangan palingkan aku daripada hidayahMu
Aku hanya manusia biasa Punya kelemahan dan kekurangan Dan aku yakin aku tak terlepas daripada pandanganMu Daripada perhitungan dan janji-janji Mu