Jom Hapuskan Jerawat!!!

Jerawat buat aku jadi gila.. Mana taknya tiap kali stress tiap kali tu jugak la jerawat muncul..tiap kali datang bulan tiap kali tu jugak la dia datang bagi amaran..tiap kali fikir banyak tiap kali tu jugaklah dia datang wat sakit hati..huhuhu...bestkan jerawat..sentiasa datang menemani aku..hahaha

Tapi tidak lagi! Jerawat can go berambus forever..hahaha...walaupun agak susah tapi aku percaya aku boleh!..yeay..sekarang da jumpa produk yang bagus tuk kulit sensitif especially oily..hehehe..tapi kena la buat dengan istiqamahnya..bab produk nie banyak spesis tol..mula-mula kena basuh muka pakai sabun buku dia dulu..then sapu lagi sabun buih...huhuhuhu..banyak songeh tau..tapi xpa deminya ku sanggup wat apa saja..hehehe..pastu sapu lagi toner, pelembab and akhir sekali acne gel..

Guna produk nie kena ada banyak kesabaran dan kerajinan..ia cukup mencabar bagi aku yang x suka benda yang menyusahkan..tapi apakan daya harus ku gagahi jugak demi menghapuskan jerawat ini..hahaha
dan yang paling best produk nie boleh kurangkan jugak bekas2 jerawat yang jelek itu..

Comments

Popular posts from this blog

Penguasa Kastam W41

Bengkel Kuda di Terengganu Equestrian Resort

kenali UMT..my uni