Aku Hanya Insan Biasa - by Sherry

Aku hanya insan biasa

Tak punya iman setinggi Rasullullah
Tak punya harta berjuta-juta
Tak punya rupa secantik siti nurhaliza
Aku hanya mampu berusaha dan berdoa

Aku hanya insan biasa

Tak ingin yang luar biasa
Cukup sekadar mencari bahagia
Sebagai penawar duka lara
Peneman hidup sebatang kara

Aku hanya insan biasa

Punya cita-cita dan mimpi 
Ingin berdiri diatas kaki sendiri
Bukan ingin meninggi diri 
Cuma tak ingin termakan budi

Aku hanya insan biasa

Akan terus berusaha 
Demi sebuah janji 
Yang telah lama terpatri
Ibu ayah tetap bertakhta di hati

Aku hanya insan biasa

Terus melangkah walaupun jauh 
Terus berlari walau ku jatuh
Hati, akal dan jiwa telah setuju
Perjuangan itu harus ku tuju

Demi cinta dan cita-cita
Seorang INSAN BIASA





Comments

Popular posts from this blog

Penguasa Kastam W41

Bengkel Kuda di Terengganu Equestrian Resort

kenali UMT..my uni